Hekimlerimiz

Uzm. Dt.

Emre ERGUN

2017 yılında marmara üniversitesi diş hekimliği fakültesinden mezun olmuştur.

Uzmanlık eğitimini 2021 yılında karadeniz teknik üniversitesi diş hekimliği fakültesi periodontoloji anabilim dalında tamamlamıştır.

Mesleki olarak yurtiçi ve yurtdışında birçok sempozyuma katılmıştır. Ağırlıklı olarak; diş eti hastalıklarının tedavileri, diş eti çekilmelerinin tedavileri , yönlendirilmiş doku rejenerasyonu ve implant cerrahileri üzerinde yoğunlaşmıştır.

2018 yılında makedonya avrupa üniversitesi diş hekimliği fakültesinde lisans eğitimini tamamlamıştır. 2019 yılında ege üniversitesi diş hekimliği fakültesinde denklik sürecini tamamlamıştır.

Mesleki olarak; kompozit dolgular, gülüş tasarımı, kök kanal tedavileri,porselen ve zirkonyum kaplamalar, hareketli protezler, implant üstü protezler, bruksizm tedavileri,laminate veneer uygulamaları, çocuk diş hekimliği alanlarında hizmet vermektedir.

2021 yılında özel davutlar ağız ve diş sağlığı polikliniğinin kurucu ortağı olarak görev yapmaktadır.

Dt.

Ezgi PAYAM

Dt.

Tuvan SERİN

Lorem ipsum dolar sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci. Lorem ipsum dolar sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci.

Lorem ipsum dolar sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci.Lorem ipsum dolar sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci.

TAKIM ARKADAŞLARIMIZ

Diş Hekimi Asistanı